Şu Erzurum'un vekilleri kendilerini ve çevrelerini abat etmenin dışında zerre kadar hangi faydaları oldu çok merak ediyorum? Hangi yatırıma öncülük ettiler. Adamları dayatıyorlar bunları seçin diyorlar sonra da ismini demokrasi koymuşlar. Tiyatro
MEHMET BEY TEBRİKLER.HEMDE CANI GÖNÜLDEN TEBRİKLER
Mehmet bey nihayet uyandınız Erzurum elden gitmiş Erzurum ovası elden gitmiş bu köylü hayvanını nerede meraya salacak. Erzurum ovasına stat yapmak pkk nın verdiği zarardan daha büyük olacaktır. Dünyanın neresinde1. Sınıf tarım arazisine stat yapılmış üstelik o bölge bataklık ve kuş cennetiydi gidip bakın sular altında şu an eski stadı peşkeş çekiyorlar
Üstadım yıl 2011 Palandöken de bir toplantıya katılım sağladım toplantıda Eski Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Recep Akdağ vardı ve biz bir müjde verdi 2014 de hızlı tren Erzurum da dedi, Ankara - Sivas - Erzincan - Erzurum ve Erzurum'dan Kars üzerinden ta Çine kadar uzanacak bir hızlı trenden bahs etti. Yıl 2014 hızlı tren 2017 de gelmesi planlandığını, yıl 2017 hızlı tren en son verilen büyük vaatlerle birlikte 2023 derken 2014 de Erzurum a gelen ulaştırma bakanı Erzurum a yeniden bir müjde verdi taaaaa 13 sene önce verilen müjde gibi Hızlı tren 2035 te Erzurum da dedi. Sanki daha önce hiç duymamışız gibi bir takım çevrelerce alkış aldı. oysa Erzurum a verilen ilk sözün ardından Karadeniz hiç hiç yoktu şimdi Samsun dan nerdeyse Trabzon ve RİZEYE gidecek. Malatya adın bile anılmazken ihaleleri bile yapıldı. Bizde hala trene bakar gibi bakıyoruz. Sadece Hızlı Trenin değil 6. Bölgeye geçebilmek için, Stat ın yapılabilmesi için Şehrimizin ciddi manada sanayileşebilmesi için önce Şehirde önce bir vizyon erlik lazım. Ama görüyoruz ki ister yatırım yapılsın ister yapılmasın herkes halinden memnun. Allah aşkına bakarmısınız müteahhit in o kadar öz güveni yüksek ki adam türbeyi söküyor hiç bir yetkiliden ses yok. Erzurum da Ticaret Sanayi odası var ama reklamlardan öteye bir şey yok, ayakta yürümekte zorlananlar tekrar adaylık iççin direniyor, herkes kendi menfi davası için çaba sarf ediyor. Ekonomi bitmiş kimin umurunda esnaf kan ağlıyor kimin umurunda, lütfen araştırın sanayisi gelmişmiş illerin Ticaret Sanayi Odası Başkanlarının vizyonuna bakın ne dediğimi anlarsınız. Ama Baktığımızda herkes halinden memnun....
Önemli bir yazı. İlk kez gerek sosyal medyada gerek gazetelerimizde hizmet talepleri açıkça dillendiriliyor. Bu yolda ilerlemek lazım özellikle internet ve sosyal medyanın gelişmesi ve herkesin kullanması ile birlikte artık insanların manevi hassasiyetletini kullanarak kolay yoldan oy kazanma devri bitmiştir.