Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah'tan niyaz ediyoruz" dedi.













